free--courses

يحتوى الموقع على كتب ودورات مجانية فى شتى التخصصات

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

تحميل مجانى فى كورس السيو SEO لتهيئة وتحسين محركات البحث اصدار 2022









انا اخوكم يحيى هتكلم عن تجربتى فى سطور بسيطة
انا دخلت مجال السيو من اقل من سنة بظبط من شهر ٢ وطبعا كنت مشتت جدا بين ايه هو السيو وايه الادوات دى كلها والدنيا بصراحة وبدون مبالغه كانت متلعبكة جدا 😅 المهم طبعا كل اللى عرفت اعمله هو انى اشوف كام كورس وأبدأ 👍🏾☺️
عربى على انجليزى والدنيا ماشية بس بردو توهت عشان فى تكات محدش بيقولها ولازم انتا اللى تعرفها بنفسك
وخصوصا ان فى algorithm بتتغير كل ما تدى الكمبيوتر ضهرك 😂😂 ,طبعا فى الوقت ده انا حسيت انى مش قادر الحق جوجل واللى بيعمله عشان المعلومات كترت بس بردو بدأت اشتغل وعملت ويب سايت ورد بريس وبدأت

نيجى بقا للنقطة المهمة 🤔

الناس اللى بتقف جنبك دول مينفعش تنساهم اولهم المهندس حسن عصام  ,عمل ايه يعنى 😂😂 بعتلى كتاب مفصل عن السيو 2021- 2022  و فعلا ربنا يباركله ❤️👍🏾
المهم ان انا كنت باخد المعلومات داخل الكتاب وادخل ادور على النقط اللى جواه فى الكورسات وقدرت ارتب الدنيا الحمد لله.

دلوقتى فضل من ربنا قدرت اوصل لزيارات يوميا لعدد زوار 10000 يوميا فى مده 3 شهور من غير باك لينك او اى اوف بيدج خالص كل الاعتماد على حاجات فى الكتاب اون بيدج مع انه فى الاخر بيتكام عن الباك لينك بشكل مفصل بس انا لغاية دلوقتى معتمد على الاون بيدج عشان الماديات ربنا معاكم جميعا ❤️❤️☺️✋🏾

صور من كورس الSeo السيو 2022


أحدث تحميل مجانى فى كورس السيو SEO  لتهيئة وتحسين محركات البحث اصدار 2021


أحدث تحميل مجانى فى كورس السيو SEO  لتهيئة وتحسين محركات البحث اصدار 2021

أحدث تحميل مجانى فى كورس السيو SEO  لتهيئة وتحسين محركات البحث اصدار 2021

أحدث تحميل مجانى فى كورس السيو SEO  لتهيئة وتحسين محركات البحث اصدار 2021




 روابط تحميل كورس الSeo السيو 200


الكورس مقسوم إلى جزئين أجزاء لسهولة التحميل وبحجم صغيرا جدا



رابط تحميل الجزء الأول من موقع Linkatti  من هنا 

رابط تحميل الجزء الثانى من موقع linkjust  من هنا   أو من هنا 

 
 


كلمات مفتاحية





عن الكاتب

Student-Academy

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

free--courses